luni, aprilie 02, 2012

DEDEMAN, CHEAMĂ-MĂ!

Nu ştiu cine dracu-i în spatele numelui McCann Erickson, dar scornelile lor, amuzante ca bancurile cu Bulă, plătite de DEDEMAN, au fost premiate cu Grand Effie şi că, în urma campaniei, Dedeman a devenit brandul cu cele mai mari rate de creştere în termeni de imagine de pe piaţa de bricolaj.

Aparenta tîmpenie a textelor de pe uriaşele panouri publicitare, completată cu imaginea concretă a obiectelor-ofertă, e, de fapt, o inteligentă şi cinică rezultantă a constatării că românul îşi cheltuieşte banii pe ceea ce iubeşte.

N-am ştiut că au nevoie, dar, în materie de cinism, sunt mult mai bun şi mai ortografic şi ortoepic şi mai ieftin decît ăia de la Erickson, fie-le factura uşoară. Iar banii ar fi rămas în Bacău.

Iţi pun inima pe tavă
Şi tot ce-i al meu e-al tău
Şi pentru că eşti atât de suavă
Iţi dau în dar şi-un ferăstrău!


Două mere, două pere,

Eu îţi spun că te iubesc

Şi la prima revedere

O oglindă-ţi dăruiesc


Chiar de-afară este vînt

Şi m-apasă ipoteca

Te iubesc aşa de mult

Că îţi dau şi biblioteca.


Trece lebedele.n zare,

Eu mă uit, ele dispare


Ţi-aş da în dar o floare,

Ţi-aş dărui speranţă.

Ţi-aş da şi inimioare

Mai bine-ţi dau faianţă.


Aş da totul pentru tine

Ca să-ţi spun că mor de dor

Dar de mă gîndesc mai bine

Îţi cumpăr un atomizor.


Vorbesc în zadar

Fiindcă te ador

Şi îţi dau în dar

Un radiator.


Tare-mi place dragostea

De-aia-ţi cumpăr o vopsea


Te-aş lipi să stai cu mine

Adeziv îţi iau mai bine.


Eşti aşa cuceritor

Că-ţi ofer un polizor.


Romantismu-i desuet

Mai bine îţi iau parchet.


Eşti frumos ca un salvamar

De-aia-ţi cumpăr un colţar.


Dragostea-mi ca să se vadă
Am să-ţi dau in dar o cadă.

Ca să-ţi spun că te iubesc
Motosapă-ţi dăruiesc.


Cea mai expresivă, pentru care nici cafeaua de dimineaţă n-aş mai bea-o, este


Tu vrei drujbă eu vreau sex

De-aia mai bine-ţi cumpăr un flex.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu