luni, aprilie 02, 2012

BARLAD - CE ŢARĂ MINUNATĂ

Pînă la scandalul cu şisturile, n-am prea dat atenţie părţii de est extrem a Moldovei, respectiv, Bârladului. Şi, mai mult, am ignorat în mod ingrat existenţa saitului Barlad online, şi-mi cer scuze pentru această gravă scăpare minunaţilor cetăţeni din zona respectivă.
O revelaţie vecină cu ameţeala, dacă nu chiar cu orgasmul intelectual, m-a cuprins citind interesantele anunţuri publicate pe saitul cu pricina. Am simţit brusc cît de puţine lucruri ştiu despre preocupările şi spiritualitatea profundă în care trăiesc şi îşi desfăşoară activitatea, în general comercială, barladenii.
Preiau cîteva anunţuri de pe saitul citat, ca să realizaţi în ce întunericime am trăit pînă la această descoperire care mi-a răsturnat scara valorilor pe care stăteam cocoţat ca prostu, omiţînd calităţile de afacerişti ale locuitorilor acestei zone mirifice a Republicii România.

- vand cadru de dame pret 50 lei
- miam pierdut nokia 5230 cu tacscren cine miel gaseste ai dau recompensa
- vand 90 de oii cu tot cu miei si 12 capre pret 6mil buc.
- caut pe cineva care se pricepe sa faca un suport pentru o plita si cuptor
- Vand pantofi catifea eleganti negri - vezi poza - + flecuri de schimb.Marime: 38. Toc: 12 cm. Pret: 50 lei
- Vand pantofi eleganti negri - vezi poza. Toc: 12 cm. Pret: 50 lei
- Pierd cheie masina Chevrolet si cheia de usa metalica. Ofer recompensa!
- plec pe 03.04.2012 la ora 08:00 la iasi. am 3 locuri libere.
- organist si solist pentru colaborare cu formatii pentru nunti si alte ceremonii
- vand purcica de tara 50 kg ! Sat Gara Banca Com Banca.
- vand placa de par din ceramica.pret 70 lei
- aseara am pierdut suma de 300 ron dinspre centru catre confectii.daca esti esti OM. mi-ai face un mare bine sa mi-ii restitui. multumesc anticipat
- imi caut sufletul pereche. ma numesc gabriel am 24 ani nu am fost casatorit niciodata.sun eu va pup si sunt nerabdator sa an pe cineva in brate
- Vand Tenesi Converse All star marimea 39-40. pret 180 neg
- SUNTEM 7 PUIUTI DE CIOBANESC CARPATIN (DE BUCOVINA)SI CAUTAM STAPANI IUBITORI.Relatii la telefon 074....
- Suvitat,impletit,decolorat,vopsit,pentru doamnele si domnisoarele ce vor sa aiba un look mai aspectuos de sabatorile Pascale,la preturi de criza.NU deranjati inutil.
- Vand plafoniera din imagine, este in perfecta stare de functionare si are toate piesele. Pret 10 lei.
- Vand chiveci de flori, cel din imagine, design deosebit. 5 lei.
- cine are sa-mi doneze si mie un catel cret al meu a fugit si mie dor de el.
- familie cu un copil cautam un apartamen nemobilat dar cu conditi in chirie pe un termen mai lung oferim 100 euro asteptam oferte pe id valy_smecherul
- Ofer sedinte de masaj si. reflexoterapie chiar si la domiciliul. solicitantei.Am experienta.
vand iepuri pt paste.ieftin 40-50 ron.
- OCHELARI DE SOARE NOI. CU RAMA ALBA. SI PIETRICELE PE MIJLOC SUPER PRET :15 LEI
- VAND BALCON LEMN CU TOT CU STICLA DIN 2010 FABRICAT VOPSEA ALBA DIMENSIUNI 3 METRI CU 1.70, MI-AM PUS TERMOPAN.
- Vand timbre.Am mai multe. Astept oferte. Pentru a le vedea si pe celelante trimiteti ID.
- Caut. istalator sanitar pt. a schimba un. rubinet la o ciusmea.
- DONEZ 15 MC PAMINT DE GRADINA IN BARLAD STR.CERBULUI 32
- vand apart cu apa ce scoate abur frumos mirositor si umiditate acoperire 170 mp ideal pentru apartamente case sau baruri pentru relati sunati lanumarul de telefon
- AN GASIT CHEIE DE LOGAN CU BRELOG DE MERCEDES IN FATA PRIMARIEI BARLAD
- cine are informatii cu privire la incidentul din parcarea KAUFLAND Vaslui, unde o masina OPEL CORSA a fost acrosata si avariata este rugat sa sune la tel 0747177485. Pentru ca asa e in Romaina: facem o prostie si o luam la fuga! as vrea doar sa cunosc acest specimen de om. Va multumesc.

6 comentarii:

  1. Monşer,stimabile,onorabile,aste' cestiuni ,,e" chiar adevărate?...la o primă lecturaţiune n'am avut,,orgasm intelectual" da' am avut o durere de caaaaap!...ăl' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibilul de lîngă noi, prietene!
    Adevărat, totuşi. Pe verificatelea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ,,Pe verificatelea!"(copy-paste)???...nu risc monşer,te cred!...parol!

      Ștergere
  3. Dom'le, fiecare vinde ce poate si ofera ce are; ce vrei, e criza; ala cu 300 lei pierduti, pe care-i vrea "restituiti", oare unde se crede?...

    RăspundețiȘtergere
  4. It's hard to come by educated people for this subject, but you seem like you know what you'гe
    talkіng about! Thanks
    My webpage Placi Video Pret

    RăspundețiȘtergere