luni, aprilie 18, 2011

Băsescu are dreptate

Că se pupă cu ţiganii, că le-a dat ungurilor privilegii de n-au visat, că pedeleii au ajuns mai mafioţi ca pesedeii, c-a vîndut flota pe nimic, că nu-l suportă nici ameţitul de Sarkozi, că-i pupă-n cur pe americani şi ăia nici mersi nu zic, că se cacă pe ea Constituţie, că ordonă campanii de arestări la şmekeri pe care-i eliberează după trei zile, că...
Hai că m-am plictisit.
Dar aicişa, Băsescu, are dreptate, să trăiţi dom preşedinte: "Cum poţi să faci un stat social dacă economia, şi scuzaţi-mă că o spun, chiar poporul are performanţe limitate? Muncim 8 ore, când vom învăţa să nu mai lăsăm 3 milioane de hectare nemuncite. Că nu vin miniştrii să are pământul, nici să-l cultive. Când vom învăţa că decât să stau la cârciuma satului mai bine bag plugul în hectarul şi jumătate din spatele casei? Trebuie să ne hotărâm să fim performanţi!"
Numa că, sunt sigur că şi asta-i demagogie. Dacă n-ar fi, el însuşi şi guvernul lui ar fi performanţi.

3 comentarii:

  1. "mai bine bag plugul în hectarul şi jumătate din spatele casei"
    Asa e! Decat sa dea banii la carciuma mai bine ii strange si-si ia un tractor.
    Aoleo, era vorba de plug...pesemne de unul de lemn, tras de doamna care sta acasa si asteapta sa vina barbatul sa o bata pt ca n-au de niciunele...

    RăspundețiȘtergere
  2. "mai bine bag plugul în hectarul şi jumătate din spatele casei"

    sau mai bine cu banii dati pe bautura imi cumpar un tractor...aaa, e vorba de plug, ok, atunci imi iau un plug de lemn, ca e mai ieftin, si o injug pe boala de nevasta-mea, ca tot ma injura ea cand vin pilit acasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. base are dreptate. de la inundatii am gasit o poza cu niste tarani servind bere si palavragind in cizme si apa pana la genunchi, in timp ce pompierii incercau sa le mai salveze ceva de prin case

    RăspundețiȘtergere