luni, februarie 15, 2010

NOMINALIZĂRI ONORABILE

Mulţumesc tuturor celor care m-au onorat cu votul lor la provocarea lansată pe http://luciaverona.blogspot.com/2010/02/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din_11.html.
Datorită preferinţelor ciudate ale cititorilor mei, m-am trezit printre cei mai cunoscuţi bloggeri, habar n-am de ce.
Poate prietenii ştiu. Poate-mi spun şi mie de ce varanusul se regăseşte la nu mai puţin de 4 categorii:
- Cel mai bun blogger dintre scriitori
- Cel mai bun critic literar dintre bloggeri
- Cel mai bun blog al unui ziarist
- Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri.
Ar trebui să urmeze un lung şir de semne de exclamare.
După asta, un alt lung şir de semne de întrebare.

5 comentarii:

  1. Pentru că eşti bun, buey Valule! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Las-o, ma, naibii de modestie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Viorica a scris un comentariu nou la postarea "Cel mai bun critic literar dintre bloggeri":

    Pentru ca am fost rugata sa semnalez ai alte omisiuni si sa pun linkul lui Varanus:
    http://varanus-varanus.blogspot.com/
    E OK?

    Viorica a scris un comentariu nou la postarea "Cel mai activ blogger":

    Multumesc stimatelor doamne pt adaugiri. M-am conformat rugamintii si am lasat linkuri unde a fost cazul
    Si-mi cer scuze pt nervi.

    Asta e o mica mostra a luptelor seculare duse cu stimatele doamne ca sa te includa pe unele din listele mentionate de tine in articol. N-ai fost singurul pt care m-am luptat, stai linistit. Pur si simplu am fost O Missa, daca vrei mai multe amanunte poti da o fuga pe blogul meu (n-ai mai fost de mult pe acolo, ca ai fi stiut deja ca sunt una dintre nominalizatoare.
    De ce? Finca asa vreau eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acu' tre' să te-apuci de scris, ca să-ți meriți nominalizările :D

    RăspundețiȘtergere
  5. .....m-am trezit printre cei mai cunoscuţi bloggeri, habar n-am de ce"...un copy-paste normal!...cum de ce?! DE AIAAAAAA!...un turbat de la palat!

    RăspundețiȘtergere