marți, februarie 02, 2010

CEVA FOARTE BUN

Nu mă mai satură naiba de descoperiri. Zilnic descopăr cîte ceva. Ba că e iarnă, ba că nu mai am bani, ba că l-am lăsat pe Cuchi flămînd, ba că n-am sunat unde trebuie. Cu uimire mă uit la fiecare descoperire şi-mi spun că viaţa-i făcută chiar din asta: din descoperiri şi din uimiri. Azi, pe la 5 după masă, am descoperit un blog. Şi pe el am descoperit ceva foarte bun. Blogul se cheamă versez, iar adresa o aveţi şi în blogrollul din dreapta. Pînă daţi clik, desfătaţi-vă cu niţică dulce naivitate din ciclul sms.

sms4
i-un frig afară de m-aş înveli
cu doi urşi panda, dar să fie vii
sms3
dac-aveţi drum prin oraş, i-o aglomeraţie
toate frunzele s-au pus să moară cu graţie

sms16
un porcuşor ajuns pe eşafod
cum se uita în ochii cuţitarului rapsod
fu brusc lovit în creştet de ideea :
păi nu mai bine mă năşteam io în guineea?

sms5
mă bântuie un sentiment nedefinit
aşa... ca un creion neascuţit

sms17
de sărbători, păpădia - drăguţa de ea
primi două cadouri şi o acadea
primul era, vai, vai! câtă perfidie
blowin in the wind - o preafrumoasă melodie
iar celălalt oh! ce revoltător
un nou-nouţ şi performant aspirator

sms6
chiar e nevoie oare de o zi
în care să-ncercăm oficial să fim copii?

sms8
am aţipit devreme ca un copil cuminte
când m-am trezit era ăl'laltu' preşedinte

sms11
cred că vi-l mai amintiţi pe greier
ei bine, s-a operat pe creier
dar soarta-i jucă o festă mică
şi când se trezi era furnică

sms12
după farmacie, păpădia a-ncercat
să meargă într-un loc mai deochiat
dar tare repede a renunţat
c-aveau aer condiţionat

sms15
din greşeală, păpădia nimeri în coafor
periculos de-aproape de un uscător
aşa că o zbughi pe loc afară,
se rezemă de-un zid, şi-aprinse o ţigară

Aşa-i că-i foarte bun?

2 comentarii:

  1. Pe mine m-a stresat prea tare personajul cu "hai la mine pe blog, pune-mă la tine în blog roll", la fiecare postare pe care am făcut-o, așa că m-a pierdut de mușteriu din start.

    RăspundețiȘtergere