sâmbătă, februarie 06, 2010

GĂEŞTI, TEMPERATURĂ EXTREMĂ

În oraşul Găeşti am fost întîmpinat cu deosebită căldură.
Chiar în centrul localităţii consacrată drept simbol al criogeniei româneşti, termometrul de pe zidul farmaciei de pe strada centrală arăta azi la mijlocul zilei +85 de grade Celsius. Cu toate astea, cerşetorii dîrdîiau de zor, iar cetăţenilor nu părea să le prea ardă de mers la plajă. Una din haitele de cîini comunitari prezente în număr impresionant chiar în faţa Primăriei, atacase un TIR Scania cu intenţia clară de a-l devora. Cocălarii coborau alene din BMW-euri, Jaguar-uri şi merţane, iar grupuri organizate de beţivani rădeau la coniace chiar în faţa buticurilor prevăzute cu ghişee şi se hilizeau din diferite motive. Cînd am ieşit din magazinul de unde am cumpărat "Chipsuri cu aromă de tocăniţă" şi "Chipsuri cu aromă de pulpe de pui"(!!!), aproximativ 15 căţeluşi care au vrut să-mi demonstreze ospitalitatea locală şi dragostea lor de ceva cărniţă, m-au condus la maşină într-un cor de lătrături simpatice.
Mă bucur că am avut ocazia să vizitez un orăşel atît de interesant din inima României.

2 comentarii:

  1. Ce naiba sa faci la Gaiesti? Si vezi ca chipsurile alea is cu suprataxa de fast-food. Gradele or fi fost Farenheit?!

    RăspundețiȘtergere