sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Conquiztador

În clipa asta sunt în joc peste trei mii de români care cred că-s deştepţi (Conquiztador e un joc de cultură generală care apreciază obiectiv nu doar cantitatea de informaţii pe care o ai în creier, ci şi capacităţile de concentrare, de asociere, de rapiditate în decizie ale jucătorului. E foarte mişto, pardon. )
Eu intru cam de trei ori pe săptămînă şi am sub 200 de jocuri.
Dar, pentru că am dobîndit o cruce, mă războiesc cu tipi şi tipe care au la activ sute, mii de partide. Unii care mă bat au sub 20 de ani.
Merită să intraţi pe http://www.conquiztador.ro, deşi despre altceva este vorba.
Sunt, carevasăzică, mii de români gata să se confrunte virtual în deşteptăciune.
Unde-s ăştia în viaţa reală, frate?

5 comentarii:

  1. Eu cunosc persoane care abia au trecut clasa si joaca conchizdatorul asta; la plezneala, asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. În ţara asta liberă, şi repetenţii au drepturi. Mai ales ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,În ţara asta liberă, şi repetenţii au drepturi. Mai ales ei." copy-paste nemernic...adevar grait'ai varane!...unu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' se dau bani pentru cochistătorul ista ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Codrin: Aha. De aur. Galbeni. Periodic, se organizează licitaţii şi poţi plăti cu ei participarea. Şi să-ţi procuri chestii.
    Io am vreo 200 000 de marţafoi de ăştia, dar nu m-am băgat la nici o licitaţie. Că-s zgîrcă avară:)

    RăspundețiȘtergere