duminică, august 04, 2024

Ia te uită ce poem frumos


 

 

noblesse oblige deși banii vorbesc fruntea sus

auzi

de departe cum vine revoluția

allons enfants de la patrie

și se declanșează starea de veghe

 

citești subtitrarea cu majuscule fosforescente

 Mă simți pe dracu  

Eu te visez noaptea și-mi imaginez

cum te înnod cu pulpele mele

și-mi aprind țigara de la pubisul tău și o fumez până la filtru

până când iese de sub pleoapele tale raza de laser

dar nu TU ai fost scenaristul care ai scris-o

 

deoarece rămâi cu un gol în plexul solar dacă

scrii ceea ce n-ai trăit

fără să te remarci la cursul de îndumnezeire

poemul se duce de râpă

dincolo de tot ce-ai trăit fără amintiri retușate

oricât de rebel ai fi oricât de lup cu stea în frunte

stai în alertă în poligonul de hărțuire emoțională

unde-ți privești viața așa cum a fost

fără felicitări

și uite

ia uite

ce poem ridicol ai scris

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu