marți, august 06, 2024

EPITAF CU DIACRITICE

 

câteodată ai avut PATRU ani uneori

împlineai 16 iar din vreme în vreme

uitai să numeri până la datul candorii în pârg cum

treceau sacadat Deceniile peste

plecările noastre fără întoarcere

nemaioprindu-se decât la gustul lutului proaspăt

de pe marginea gropii

unde totul e pe verticală cu tăișul în jos

ca să-ȚI poT admira fericirea în racursi

 

Trebuia să public o carte cu titlul Vrutu-i liber darling

sau măcar un poem Ceva hard

să-ți fie pe plac la capătul liniei

o declarație de abdicare de la

condiția umană cu data de 4 august 2024

când nici mi-e foame nici mi-e sete

nici mi-e dor de codrul  verde

 

dacă mă vei răni n-am să te fac să suferi

dar te voi obliga să privești cât de viu mi se scurge sângele

pe tastatură

fără buton de întoarcere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu