sâmbătă, august 17, 2024

FESTIVALUL ZILELE ORAȘULUI ADORMIT

 

ovații se aud din piață mulțimea așteaptă  

să fie rostit adevărul

eroii-s purtați pe brațe plutind în miros de manele

un cor pe o mie de voci recită imnuri grătarului

cu cărbuni unde se ard mici versuri albe lipsite de sens

și eu întreb ce caut aici

iar poetul Petrușcă-mi răspunde

că preferă să mă vadă planând

peste orașul aflat în sinucidere lentă cu

ochii umezi de expert în supraviețuire

mulțimea își face somnul de frumusețe 

aplaudând focul de artificii

 

jumătate din viață aici a fost locul arenei

aici am respirat am scos limba la lume și-am râs

jumătatea cealaltă mi-am scos inima

la paradă

să-mi arăt sângele fără teama că-mi voi pierde

virginitatea

am expirat

și nu m-a durut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu