joi, august 08, 2024

Neiertătoarea sinceritate a @internetului

 

Neiertătoarea sinceritate a @internetului

 

 

Nu sunt aici ca să te Ucid sunt aici ca să-mi

recunoști ridurile au și ele o Vârstă

La care e bine să plângi să elimini Toxinele criminale

nu să mă picteze maestrul Horia în postură de martir

cu mărețele mele @vase capilare cârpite cu stenturi de plastic

prin care se scurge greața de a mă fi născut om  

scriu această carte pentru cineva

nu despre CEVA

pentru că iubirile mele nu sunt ceva oarecare

ci blesteme de acoperit urmele nostalgiei

chiar sunt foarte atent cum călătorești fără de emoji

prin cartea cu poeme bizare

la lumina unui led fabricat în lumea de dincolo

cu momentele tale de wow și la viteza cu care apari

sub formă de hologramă erotică în visul

de la trei dimineața

 

Nimeni nu știe că în fiecare noapte

Înainte să-ți cutreier geografia pe www

scornesc

Din nimicul înconjurător un tatuaj cu

sufletul meu îmbrăcat în haina urâtului

ca un semn de adio venit din viitor

găsit și citit pe ascuns de

un amant curios

lângă Ghena de la capătul lumii

 

Fii atentă cum se aliniază cuvintele mele NEînțelese ca

Un pluton decimat la parada de după război

Și cât de adorabili sunt muritorii care mă saLUTă

fluturând în vânt stindardul de oprit sângele

din @inima mea

pe catargul singuratic din calea romanului

deasupra inimii tale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu