luni, august 19, 2024

De ziua mea învăluit într-un ritual inițiatic

 


 

n-am să port niciodată pijamaua asta

cadou de la tine pe Whatsapp cu urme de epidermă

în șoaptă de garsoniera închiriată la etajul nouă

unde ne desfăceam sângele în arta amorului  

fără respirație fără speranță învăpăiați

de oftaturi

 

credeam că-i un joc romantic despre uitare

și nu m-am grăbit să desfac pachetul

doar am îngenuncheat în fața

butonului de alarmă ca o aplicație preinstalată

cu limba l-am apăsat deși știam că planeta va exploda

se va așterne iarna polară dar tăcerea

ne va găsi  îmbrățișați ca două animale cosmice

așa vedeam ziua de mâine

la aniversarea aceea cu gust de migdale amare

 

poate te înduri să vii să-mi spui că e altă noapte fatală

să mă dai cu odicolon

să-mi tai unghiile

dar să nu mă pui

să recit despre pijamaua asta cu inserții liricoide

din viața cealaltă

 

poate-mi faci cadou altădată o pijama

cu amprentele tale pe guler să-mi umilești inspirația

într-un nou sindrom stockholm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu