marți, mai 21, 2024

Expus pe ecranul cu trenuri întârziate

 

 Mă hrănesc la micul dejun cu aerul limpede al cerului

cu privirile uimite ale celor care au timp să-mi citească

gândul criminal de plecare la prânz când doresc

să stârpesc dorința

Nu-mi schimb obiceiurile savurez sânge de viperă

așa că vino la mine iubito la micul dejun 

spun în

mintea bătrână și aștept seara când senzorul meu olfactiv

mă anunță cu scuze that's

life

și apelatul vorbește cu altcineva

minunat  draga mea

 

Marele tău noroc e că ești simpatică

dacă vreodată vei mai trece pe aici îți voi strivi până la dispariție

acele buze subțiri care mă iubeau în zădărnicie

 

Nu ezita să privești în sus admirând

Cum flutură pe catargul meu erectil  drapele de corsari nemiloși

Cu Atriul și Ventriculul la Vedere

ca niște necunoscuți celebri în vidul cosmic la modul romantic

ASTA e obișnuita călătorie cu întrebări către cer zi de zi

fără să râd sau să fiu trist că trenul în care respir  la micul dejun

e Obligat să oprească la barieră

respectând constituția

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu