sâmbătă, martie 16, 2019

VULNERABIL SUB VRAJĂ



Mi-ai făcut vrăji nebuno
M-ai vrăjit să Înţeleg că rândurile astea
sunt o baricadă Contra naturii
Şi-n umbra ei stă pitulată dezamăgirea
M-ai nenorocit
Tolănită ca o draperie de catifea indecentă în faţa ecranului
Pe care se perindă lumea
în care nu se întâmplă nimic
Hărţuindu-mă cu coapsele tale de pluş

ştiai toate mişcările
Toate cuvintele care trebuie spuse să-mi placă
Şi cum să nu-mi placă şoapta care-mi dezmiardă
Trompa lui eustache
Cum să nu mă topesc atins de flacăra sânului tău
Pe care gravitaţia planetei Pământ născocise
O aluniţă în creştere
Un semn minuscul de sudură oxiacetilenică
numai bun de muşcat  
Dimineaţa când admir deschiderea porilor tăi
Minusculi vulcani din care purjează
imperativ
Chemări de la facerea lumii

Cum să nu-mi fie foame de pleoapele tale
mărginite de batalioane de spice arse de secetă
Şi sub vraja ta să mă prefac
În treierătoare mecanică

Cum să nu te penetrez ca pe-un abisal tunel
Ce duce în iad
Un penis pur nimerit în vulcanul incandescent
La temperatura camerei pentru iubiri anormale
Din care
ca lava se va naşte un poem
De neînţeles
pentru amatorii de jocuri erotice

Încă virgină atunci
îţi rotunjeai buzele
aidoma Unui sfincter rubiniu de plantă carnivoră
Şi trăgeai cu nesaţ
Aerul din jurul sternului meu supărat
Lăsându-mă aproape fără suflare
Totuşi vedeam cum îţi circulă dragostea ameţită
Prin venele transparente  
De dulcele Drog al speranţei
amestecat cu zarva camioanelor de pe E 85

Tu vinzi frigidere şi maşini de tocat visuri
Vânzătoareo de gheaţă şi de iluzii carnale
Iar în lipsa clienţilor scrii poezii second hand
când prin faţa depozitului
Trece un câine murdar care ştie el unde se duce
Îndrăgostit cu coada-n sus
Şi tocmai atunci îl striveşte un camion
Încărcat cu tablă pentru fabrica de conserve
De peste drum

Ai dat acatiste să mă vezi
rozându-mi unghiile până la sânge în aşteptarea
clipei decojite de timp când
Mă rugam să mă laşi să intrun în arterele tale picante
Între coapsele ce provoacă erecţii şi macaraleor
Care edifică noua ordine mondială
depăşind norma de voluptate
Stabilită de ordonanţele autorităţii morale
Noi doi în capcana unei camere cu vedere la stele
Noi doi transpiraţi împotriva lumii
Cu verdele-n sus
Cu globulele aliniate pentru următorul orgasm

Fermecătoareo
dacă nu mă vezi urcând spre pubisul tău
E pentru că mă târăsc la picioarele tale
Un vierme muşcând din asfalt
la periferia Oraşului plin de victime colaterale
Ce trăieşte mereu în minunatul dezastru
Fără de care lumea s-ar prăbuşi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu