duminică, martie 17, 2019

REGRETUM POST COITUM


Uneori pălăvrăgeam fără rost
Că tu eşti Mai sânge decât sânge
Şi mai poezie şi mai poveste
Mai minciună
Decât se poate visa

Uneori părăseam ringul cu faţa în jos
Mă duceau pe targă sau în scaunul cu rotile
Cu maxilarul spart 
neoanele defilau pe tavan
băga-mi-aş cât o iubesc şi brancardierii înpingeau
trupul învins pe culuoar 
Cum paştele mă-sii n-am văzut pumnul care venea
Pe repede-nainte
Să-mi sfărâme arcada

Le spuneam să dea muzica tare în ambulanţă
să nu-mi aud oasele rupte cum se ciocnesc
Globulele albe de cele roşii spărgându-se
maxilarul dizolvându-se în sânge
Ca-ntr-o iubire eternă
Fără să mai apuc să-ţi strig că mi-e dor
Şi Să-ţi strig că mi-e dor

Nu-s cuvinte e numai cenuşă
Respir şi eu cât voi mai putea

Mai sânge decât sânge sunt
şi ai fost
Mai poezie şi mai răstălmăcire
Mai minciună
Decât aş putea eu visa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu