duminică, mai 06, 2012

FRANŢA A SCĂPAT DE COCĂLAR

Cocălarul francez s-a dus pe copcă.
Am citit discursul de aseară al preşedintelui Băsescu. Ar fi trebuit să conţină repere existenţiale pentru popor în perioada care urmează, deoarece românii aşteptau niscai concluzii după discuţiile cu discuţiilor cu reprezentanţii FMI, CE şi ai Băncii Mondiale. Cînd colo, ce să vezi? Miştocăreli de mus alcoolizat, la grămadă. Ba că el a anunţat încă din octombrie că la 1 iunie se măresc la loc salariile şi se dau înapoi banii pensionarilor, ba că nu e de acord cu chestia asta, dacă măsura afectează bugetul.
Păi, nea caisă, sigur că afectează bugetul, dar tu ar trebui să ştii dacă există alea 5 miliarde sau nu, aşa cum ştii dacă mai ai sau nu bani de-o votculiţă.
Explică-mi şi mie cum vine asta: Reîntregirea salariilor reduce deficitul de la fondul de pensii cu un miliard de lei, urmată de asta:  S-a înţeles greşit. Măsura revenirii salariilor nu este natură să afecteze niciunul dintre cele două fonduri în mod negativ, dimpotrivă, în mod pozitiv. Ce dracu, am înebunit cu toţii? Am băut din aceeaşi sticlă şi s-a luat gonoreea?
M-o fi tîmpit factura de regularizarea pizdei mamii lor de 20 de milioane de la EON Gaz, cu termen pe 15 mai, (care e în Kilowaţi, deşi eu am contor pe metri cubi!), poate de-aia nu pricep geniala frază a marinerului: Rezerva pentru plata salariilor, dacă economia nu a mers pozitiv, să spunem, mai pozitiv decât ne-am aşteptat este în dreptul de a modifica deficitul, de la 1,9% la 2,2%. În urma evoluţiilor de până acum rezultă un deficit mai mic, de 1,84% din PIB. Va putea corecta deficitul de la 1,9% la 2,24%, deci cu 0,34 puncte procentuale. Avem spaţiu fiscal pentru a reîntregi integral salariile.  
Fac menţiunea că nu sunt bugetar.
Şi tot aşa, ca prostu, mă gîdilă la auz ştirea că labă tristă de Sarkozy s-a dus pe copcă. Deşi nu are un discurs atît de imbecil ca cocălarul nostru.
Iar sper, iar sunt bou.

Un comentariu:

  1. Sigur aia nu-i factura de la electrica? daca nu-i, baga reclamatia. Gica.

    RăspundețiȘtergere