vineri, mai 11, 2012

BĂI PONTA, AI ACŢIUNI LA ĂŞTIA CU BENZINA?

Că-s la modă interogaţiile din titlu, iaca şi eu. Da mai disperat decît tabloizii, că-mi dau ăştia la benzinării trei kile la douăj de lei, de-mi vine să le cînt vecină dragă vecină, băga-ţi-aş în cur benzină. Au făcut-o de şase lei litru porcii, mai au puţin şi, cu banii pe-un plin, îmi iau un kil de neutroni şi m-arunc în aer cu ţara asta cu tot.
Ponta are ochelarii aburiţi de nu bangheşte că ăia de le-a vîndut Năstase petrolul de sub noi fac mişto de el?
Sau au amîndoi niscai acţiuni pe la petromul pizdei mamii lor, şi-atunci, scuze, se explică.
Că mă mut în Switzerland, că acolo măcar, şi eu ca român pot să-mi permit un păhărel de essence pe zi, să mişc Chevroletul 30 de kilometri prin oraş.

Prix de carburants SUISSE:

11 mai 2012



Vaud
 Vaud
SP95
SP98
Diesel



logo
1.80
-
1.84
logo
1.81
1.85
1.86
logo
  1.75



 www.carburants.ch est un site Internet permettant de comparer les prix de l'essence en Suisse. Les prix des carburants sont entrés par les membres eux-mêmes.


Un FRS este azi 3.68 lei. Artimetica precară pe care-o ştiu, îmi zice că, un litru de benzină în ţara bogaţilor lumii e, în medie 1,78 de franci elveţieni, cum ar veni 6,25 lei. Numa că, salariul mediu acolo e 12.880 lei adică 120 de milioane de lei vechi româneşti.
Cum ar fi, frate?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu