sâmbătă, februarie 12, 2011

TOUCH AND GO

Sună telefonul taman cînd cînd citesc factura de gaz. Patru milioane. Şi m-am trezit şi cu parbrizul spart. 5 milioane. Şi afară e-o vreme de cîine. Şi sîmbătă. Şi fumatul provoaCĂ CAncer pulmonar care este letal. Iar Pleşu zice că sunt oameni care, cînd se scoală dimineaţa, spun c-au încurcat-o. Dumnezei, cruci, sfinţi.
- Alo. Da.
- Bă, da tu nu mai scrii nimic pe blogu ăla?
- Cine-i la telefon?
- Eu, bă.
- Care eu?
- Iaca, eu. N-ai subiecte? Chestia cu AMURCO, nu-i subiect?
- Ba da.
- Şi de ce nu scrii?
- Am scris. Am semnat şi petiţia.
- Şi? Atît?
- Ce mai vrei?
- Închide dracului porcăria aia care ne omoară.
- Eu?
- Păi dacă tot te dai varanus.
Tuuu. Tuuu. Tuuu.
- Alo. Alo.
Şi mai cade şi scrumul pe tastatură. Asta, da zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu