miercuri, februarie 02, 2011

SĂRIŢI, NE OMOARĂ

Niscai băcăuani s-au apucat să strîngă semnături pe o petiţie. Că cică îi sufocă amoniacul emanat periodic de la combinatul chimical a lui Nicolae. Ăla miliardaru pulii care-a cumpărat cu bani de unde mă-sa a avut toate combinatele chimice româneşti. Cam pe moca, da asta-i altă discuţie.
Acu vorbim despre prestaţia lu agenţia de mediu care e autoritatea plătită de mine să-mi apere plămînii de amoniacul care mi-i otrăveşte mai rău decît tutunul de Kent. Cum ar veni că respectiva agenţie, plătită din banii mei, în loc să interzică activitatea ucigaşa a lu domnu amurco, face fente de balerină. Ba că n-are referat de la Ape, ba că Direcţia Sanitară n-a făcut sesizare, ba că pizda măsii.
Ce ştiu io, e că sunt zile cînd e ceaţă. Şi că ceaţa mă face să tuşesc de-mi ies ochii din cap ca la melci.
Că are draci de amoniac în ea. Mai mulţi decît prevede legea.
Ce vorbim aici?
Vorbim că io cred că Agenţia ia şpagă de la boss Nicolae ca să nu-i închidă fabrica de tuse. Fabrica de boală. Şi de moarte, finalmente.
Poate nu ia şpagă Agenţia. Dar nici nu face nica să nu mai tuşesc.
Deşi io plătesc Agenţia ca să mă apere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu