luni, august 24, 2015

ROMÂNIA NU-I EUROPA. Da de loc.

 
Provocat de o postare a unui abonat EON, revoltat pe bună dreptate, am avut cu un prieten stabilit de mulți ani în Germania, următorul dialog: 
 
 
 Dane, trimite-mi te rog o copie după o factură de energie electrică și de una de gaz din Germania. Să văd și eu dacă e ca la noi. Mulțumesc mult.
Nu avem gaz... nu exista facturi de curent, se plateste o data pe an, pausal, direct din banca...
 
 
Și paușal ce, cât înseamnă? Care/s criteriile?
Nu stiu ca nevasta-mea plateste... cónsumul mediu lunar, la sfarsit trebuie sa mai dai sau primeasti inapoi...
 
 
 
Da vin ceva hârtii sau emailuri care fac specificații cu privire la consumul mediu lunar, estimări, căcaturi d/astea?
Nu stiu.. s-o intreb... de obicei vine o singura scrisoare in care te roaga sa citesti contorul... fiecare poate calcula consumul pe an daca-si noteaza... noi mergem pe incredere...
 
Bine, am priceput că habar n-ai. Te rog informează-te căci vreau să compar situația de aici cu date concrete din U.E. Ăștia de la EON ne cred handicapați și fac mișto cu un soi de facturi pe care nici dracu nu le pricepe.
La voi se schimba pretul pe KW mereu... aici nu e cazul...
 
 
Nu numai atât. Ai lunar în poștă două pagini de tabele din care nu reiese nimic, Cu taxă de mediu, timbru verde, CPC(!!!) energie activă, rezervare (ce/o fi aia???), Contribuții cogenerare (!!!), certificate verzi, etc.....
emoticon frown
 
 
Na, ca să vezi de ce nu pricepe nimeni nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu