miercuri, iunie 26, 2024

retropoem cu Cerneală simpatică

 


A luat foc aerul pe care-l respiram lângă

delicata mea imposibil de controlat

cratima dintre noi s-a șters

și

Nu-i mai miroase a iubire

atingerea

Nici jumătatea mea de viață și la bine și la greu

 

noaptea trecută a fost un eșec

n-am mai visat-o

am dormit rău în scumpa mea patrie

s-a întâmplat că râdeam de unul singur

și nimeni nu apela 112 pentru

o

mâzgălitură cu cerneală simpatică

pe un șervețel de suflat nasul sărind la vecini în ferestre

de la prânz când am scăpat O poezie pe jos

din buzunarul de la spate al ginșilor

ca să par încă viu

în orașul ăsta blestemat cu flori de  castan

prezent pe fața pământului

Din cauza lui Bacovia sau datorită lui

 

Nu Știam c-ai să pleci

dar îți simțeam zbateREA

Aripile fremătând nerăbdătoare să treacă strada

Cu un mesaj

Spre dincolo de ușa de sârmă ghimpată a coliviei

 

Uite că eu TE tot aștept cu pâine caldă și versuri scornite

obișnuit să adaug sângerări

pe rănile din vechi poezii pierdute pe Strada

ultimei nopți de făcut dragoste

cu sens unic spre iad

uimește-TE

peste ani un fragment din mine va hoinări liber

turist anonim prin univers

iarăși sărutul nostru va fi pe primul loc

La rubrica Afluență de public din ghidul sălbăticiunilor

michelin

 

O atracție în recital pentru urbea noastră ploioasă

Prevăzută Cu observator astronomic

invadat de turiști și  nikonuri programate să rețină

eternitatea din DRAGosteA asta imposibilă

pentru Mileniul trei

 

oare cât ar costa pavela aceea de granit

pe care mi-a căzut Poezia

undeva la CAPătul străzii bacovia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu