vineri, iunie 07, 2024

Bolnavi fără de leac

 

 

Timpul nu stă pentru nimeni

se împuținează câte puțin Istoria

Până să-și dea duhul complet în strânsoarea clipei

De ultimă generație în Folosul comunității

salut din retragere acum la mișto

Fotografiile arată cât de patetic am fost

Pe vremea Rebelilor incurabili

Cum încă Sunt

în cușca Absenților de onoare

 

știi că tresar când îmi numeri Vocalele

simți ce

Boală fără leac e iubirea lăsată

la mâna destinului și încă mai râzi

de poeții și rockerii sprijiniți în bastoane ruginite

cu oasele ronțăite de tic-tacul neputinței

și de numele val

sclipind în animații stradale

și jocuri mici de cuvinte

neauzite ca mersul unei pisici comice

prin mileniul epuizat

 

eu zic că merită un respectuos noapte bună

asistentele cu minijup îndemânatic

și brancardierii cu mușchi ce mă poartă spre

podiumul din capelă unde voi fi tăiat

cu laserul amneziei să mi se extragă

ecusonul de lux pentru acces în

lumea perfuziei cu dragoste

și iluzii rebele

 

un adio fericit poeți și rokeri

fraților de vocale

am fost suficient de ridicoli

cu ecusoanele noastre fake

cu bastoanele noastre cu tot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu