sâmbătă, iunie 15, 2024

REPERTORIU DIVIN CU 200 DE EURO BILETUL


Chitaristul improvizează chelia   

Cel cu vioara are nasul mare

La pian e unul cu pielea maronie

Saxofonistul are unghii galbene de tutun

SolistUL pare o adiere spulberată

 

În tristețea liniei melodice stă ascuns un adevăr

Ca un final de cursă armonică

aidoma ultimei mișcări de baghetă

La asfințitul unui poem frânt cu păsări care zboară cu capul în jos

Vibrând în aplauzele distinsei mulțimi cu nasuri borcănate

Unghii galbene și adieri spulberate  

Fără partitură pentru simfonia cu libretul despre cât ne-am iubit

 

Învățam să jelim abandonul petrecerii noastre. Era doar o chestiune de timp până când pe nisip avea să rămână doar umbra a două ființe străine de trupurile lor rătăcite în sensuri giratorii cu forme de inimă. Eram acolo pentru a lupta fără farduri, fără veșminte, fără rușine, să nu ratăm lecția de sex și magie

 

Mâna mea ți-a atins copia fierbinte a tălpii

 

Și s-a făcut mai grea cu 21 de grame

 

Mai grea cu 21 de grame o literă

 

aproape de miezul pământului nu era internet se auzea

doar urlet de lup

 

și sfinții luau foc de la globulele noastre miscibile

 

am deprins atunci mersul prin țărână

și

m-am târât toată săptămâna stelară pe urma Amprentei

să-i schimb centrul de greutate spre cer

 

 

dar litera ta până la urmă tot a trecut

 

TÂRZIU abia azi

 

Am numit-o evora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu