miercuri, iunie 19, 2024

E ORA 3 06 ȘI TOT MĂ GÂNDESC LA EA

 


 

dacă nu scriu asta nu va ști nimeni

că am vrut să uit

cum te căutam prin tramvaie ecologice

 prin magazine cu preț redus pe google

pe la târguri de ruși cu mărfuri contrafăcute

pe ecrane hd prin provincii neștiute de nimeni

auzit-ai auzit big up

auzit-ai auzit zborul de rândunele

și

cu chipul dragei mele care nu se putea

 

umblam nebun printre cioburi de lentile

în căutarea trupului tău nevrotic

dispărut în deșertul ultimei nopți

când m-ai iubit

să te pun cap de afiș la un spectacol de-al meu

cu păsări călătoare

de altădată

 

bate vântule literele numelui ei

du-le cât poți de departe

de inima mea bătrână lume lume și iar lume

auzit-ai auzit

auzit-ai auzit big up

 

inima mea la ofertă  inima ta la ofertă

apariții misterioase

la expoziția comunitară de

motoare cu scânteie în numai doi timpi

să te uit dracului cu pomeții tăi cu tot

lele lele lele lele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu