sâmbătă, iunie 15, 2024

Asaltul Domnișoarei T

 

Tristețea e o rulotă cu două uși

Pe una se intră pe cealaltă se iese

Deseori e invers ca o stare de fapt

Poate ar fi mai potrivit s-o numim domnișoara T

Ar fi mai sintetic și mai succint

Simt că sunteți de acord s-o numim domnișoara T

Mai ales că trupul ei e pur și simplu o negociere

cu prețul în aur pentru decolteul dintre sâni

coapsele ei cât bulevardul republicii dar mai delicate

miros de departe a zeamă de scorpie care-mi vânează neuronii

mi-i izbesc de cutia craniană îmi fac praf sinapsele

în bălțile duioase de pe trotuar

 

Domnișoara T Aruncă petale otrăvite în limfa mea dulce

dulce ca mierea

Ca glonțul patriei

Dar nu mă las plictisit de curcubeul ei post modernist

Imprimat cu ia-mă cu tine și fugi

Apărut după furtuna cu fulgere în formă de liră

Durere adiacentă neglijabilă

 

Desenez un zâmbet profesional de amant părăsit

Să ascund pierderea

Care n-are de-a face cu drenajul limfatic dimpotrivă

Aduce cu un model de poem de nimeni știut

Scris pe când munții se băteau în capete

și pierdeam unul după altul trenurile

Triste Spre alte orașe

 

încă mă mai așteptă veșnicia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu