sâmbătă, aprilie 27, 2019

WOW, DOAMNĂ DURERE



Wow semeni cu moartea dar nu eşti decât binecuvântata dimineaţă de vineri de aceea îmi scot pălăria când îţi întinzi tentaculele spre ochii mei orbindu-mă
şi-ţi scuipi otrava pe limba mea amuţindu-mă inundându-mi carotida cu magma ultimei nopţi de dragoste de mă faci să te cer de soţie

Wow cum să aprind bricheta şi să-mi fac inima de granit inexpugnabilă să nu mai iubesc niciodată să nu mi-o pătrundă niciun glonte de diamant din cele cu care ţinteşti terminaţiile mele nervoase doamnă durere fără să ţii seama că sunt şi eu o biată poveste despre o memorabilă călătorie spre o insulă care poate există
pe un ocean nedescoperit de lalele cu ochi inscripţionaţi cu sloganul
adio iubirea mea
bine mi-ar fi să am o inimă de diamant în care glonţul tău de diamant să nu poată pătrunde doamnă durere
să ricoşeze să umple de vânătăi galaxia asta plină de sentimente bătute în otravă să paralizeze toate glandele lacrimale de la amorul de sine
la dragostea de patrie
Încă nu ştiu unde-am să plec când va trebui să plec de aici

Uite parola mea doamnă durere pentru contul de amorez bătrân
ia tot ce am poate te înduri să fii otrava mea
Moartea mea
Wow

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu