marți, aprilie 20, 2010

MI S-A PLEOŞTIT DRAPELUL










Deşi tre să fie mai de calitate decît a noastră, mă enervează cenuşa islandeză care cică vine iar. Da mă scoate din pepeni şi rata mereu crescătoare de la OTP, care, de la 3,2 milioane acu doi ani, s-a făcut acu de 6,3. Lunar. Şi tot creşte-n paştele măsii. Trec peste Boc, că nici nu-i greu, şi peste socoteala pe care i-a cerut-o azi amiralul. Trec şi peste ăi 10 000 de chinezi care stau la coadă să li se taie epididimul cu tot cu conţinut.
Acu mă doare ploaia care mi-a pleoştit mîndrul tricolor de la poartă. Uite-aşa se duce dracului patriotizmu. Lasă că şi patriotizmele noastre-s pe centurile Evropii care cum vrea ea ne fute.
Şi noi cînd o să mai?
Mai vine vara aia vreodată?

4 comentarii:

  1. Las'ca trec si ploile si vine caldura-ad-o Doamne- si sa vezi ce vioi va falfai iar drapelul tau; cu noi o sa fie mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce astepti o vara care se va anunta lunga, torida, secetoasa, intrerupta din cand in cand de vijelii aproape, iar mai nou ... de nori.
    Cloud Nine9Temtations), remember ?

    RăspundețiȘtergere
  3. ..de vijelii aproape tropicale...sorry !

    RăspundețiȘtergere
  4. pai la poarta se tine steagu? io l-as tine in berna...pentru vitele de la primarie, pentru vitele de la banci, ce mai pentru toate vitele mai putin alea din argentina, care se stie ca e mama lor :)

    RăspundețiȘtergere