luni, aprilie 19, 2010

DE CE N-AM AMUŢIT PE VECIE

Acuş se împlineşte taman o lună de când n-am consemnat nimicuţa pe blog. Şi nici n-aveam de gând să mai scriu, ca să nu stric omenirii cheful de viaţă cu idei depresive. Tot meditînd la nemurirea sufletului, mi se umflase sub chelie convingerea că nu dispare lumea fără gîndurile mele aruncate-n cîmpul informaţional. Dar iată că divinitatea mi-a observat absenţa şi mi-a tras cîteva avertismente, care mai de care mai subtile, ca să-mi bag minţile-n cap:

- Nu se mai face autostrada Bucureşti - Braşov. În orice caz, anul ăsta, nu.
- Conducerea Poloniei şi-a luat zborul spre eternitate, după ce, chipurile, piloţii s-au rătăcit printr-o pădure rusească (!).
- După cutremurul din Chile, a urmat unul în Afganistan şi-ncă unul icişa în China, iar cutremurologii zic că s-a activat şi la noi falia tectonică Vidraru - Snagov - Shabla (Bulgaria), care poate produce seisme cu efecte mult mai grave decât cel din Vrancea.
- Un băcăuan dus cu sorcova vrea să angajeze solişti vocali, instrumentişti şi organizator de spectacole. De parcă de cultură ne arde nouă.
- Un vulcănaş islandez s-a trezit şi-a împroşcat cenuşă-n cer. Aeroporturile din toată Europa au fost închise, companiile de aviaţie au suferit mari pierderi financiare, ca şi vînzătorii de lentile de contact.
- Daniela Crudu s-a rătăcit într-un mall din Bacău, iar Kate Moss a pozat nud pentru iubitul ei.
- Şi aseară, alt semn: Steaua a pierdut cu 4-1 în faţa Rapidului!

Mi-am dat seama că, dacă nu-mi bag minţile-n cap, nenorocirile umanităţii se vor înmulţi. Aşa că, pentru a întîrzia sfîrşitul lumii, am revenit.
Vă salut!

7 comentarii:

  1. Valule, trăiască-ți! De la birou nu mai prea pot intra pe bloguri și mai ales nu mai pot comenta. Și abia am ajuns acasă și am intrat să te întreb de sănătate și ce să vezi? A înviat Varanu!!! Bre, 5 la 1 și-a luat Steaua :D S-a pierdut Daniela Crudu printr-un mall??? Bine ai revenit, dragule :) Pupez!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. UUUHAAA, welcome back :) missed you...ca sa te simti cam ca la aia care fac stirile omeneste :)
    ti-am dus dorul caineste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trecura si Pastele, zic, ba, Varanu tot n-a inviat; ma gandeam ca astepti direct Inaltarea; da'bine c-ai revenit mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lia: Le-am dat patru la unu pentru că nu meritau notă de trecere:). Demoazela s-ar fi rătăcit şi-ntr-un chioşc de cartier, d apoi într-un mall...

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim: Mi-ar fi plăcut să mă înalţ. Dar mai aveam ceva ouă. De la Paşti. Iar cu norii ăştia islandezi, mi-am zis că o-nviere e preferabilă.

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe, si io am aflat cu bucurie ca nu se mai face bucuresti brasov dar ce conteaza daca s-au trezit dupa 10 ani ca pot face pe bani europeni sibiu pitesti? :D evident fiecare e pe interes. o primavara frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere