luni, martie 26, 2012

TONY BLAIR ŞI CU MINE SUNTEM ÎN BUCUREŞTI

Dar Caisă ăla Doldea, Coldea sau Bolodea, încă nu.
Cine ne caută, ne găseşte. Pe Tony la Ponta şi pe mine la Căminul Artei, galeriile de lîngă Arhitectură.
Mihai Chiuaru, Ilie Boca şi Marius Crăiţă Mândra expun, alături de alţi paispezece artişti plastici într-o expoziţie care s-a vrut de mare alură, denumită CORP 2012, un proiect dedicat, după cum v-aţi dat seama căci sunteţi perspicaci, corpului uman. N-am cablu să leg aparatul foto de computer ca să pun poze. Dar am să pun, up date.
Evenimentul e finanţat de nea Oprişan, celebrul manechin şef de la consiliul judeţean Vrancea, care a băgat 800 de milioane în acest proiect. Brava lui. Am un catalog subţirel, dar la Humanitas se vinde cu 100 de lei un album cică mult mai substanţial cu acelaşi subiect: corpul omului.
Cam subţirică expoziţia, la viaţa mea am văzut lucrări mai convingătoare.
Remarcabile: grupajul sculptural al lui Aurel Vlad, bronzul lui Ion Iancuţ, segmentul corporal al lui Liviu Lucaci şi senzuala tipologie corporală feminină a lui Liviu Nedelcu (despre care, umil, am aflat că este băcăuan).

Un comentariu: