vineri, februarie 17, 2012

Curiosity killed the cat


Numa ce primesc un email de la MMPPSV (Microsoft Privacy Policy - Silicon Valey Police) prin care sunt anunţat, în engleză, pe un ton cît se poate de ferm că de la aipiul meu s-au daunloadat illegal texte, photos, music şi muvies. Urmează nişte articole de lege care incriminează fapta, şi, ca să văd că se ştie domle ce-am furat, să întru în attachment.
Ce mai, am băgat-o pe mînecă, deşi, chiar dacă am mai luat o poză, două, de pe internet să-mi ilustrez articolele de pe blog, n-a fost commercial, n-am cîştigat nica. Iar de-alelalte, n-am descărcat, fie şi pentru că am un semnal de caca şi, ca să fac download la un film, ar trebui s-aştept pînă în 2056.
Somaţia se încheia cu avertismentul că, în 14 zile tre să-mi torn cenuşă-n cap şi să mă declar gata să plătesc daunele, că, dacă nu, dracu mă ia, prosecution by low, la alegere, cu închisoarea pe viaţă, spînzurătoarea, sau eutanasierea cu injecţie cu argon.
Bă, nu-mi place să fac rău nimănui, dar, dacă tot am făcut-o, ia să vedem cui. Şi fac clic pe attach. Şi se deschide attachul şi văd un text în română cu o subtitrare de la un film american. Pînă să mă gîndesc io dacă l-am văzut sau nu, laptopul a-nceput să-mi joace în faţa ochilor. S-au deschis mii de ferestre care urlau că ce am în windows s-a dus pulii de suflet. Corrupt folders.

Resemnat, vă mai spun doar că my selfesteeme e pe ducă. Consolaţi-mă, ca să nu iau lopata şi să mă ofer voluntar să deszăpesc trotuarul de 3 km de pe Calea Romanului, în semn de sinucidere.

6 comentarii:

  1. mai nasol nu se poate...gella

    RăspundețiȘtergere
  2. De back up ai auzit? E drept ca nici eu nu sunt prea harnica si mai neglijez back upul, dar de-aia s-au inventat stickurile (ce-i drept pot si ele sa se defecteze, am patit-o).
    Mie mi-a atacat cinmeva unul din conturile de email si acum scanez de zor, dar nu cu antivirusul din dotare. Din fericire gmailul sau naiba stie ce altceva e tare destept si nu a reusit sa trimita mesajele destinate sa-mi infecteze pe cei din agenda.
    Deci romanasii nostri produc mai nou virusi, ca in rest economia merge ca pe roate. Daca nu ai cont de email pe Gmail fa-ti cat mai repede, Gmailul cel destept baga in spam asemenea mesaje, eu de obicei primesc de la FBI.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim: Sunt optimist: BA SE POATE! Azi dimineaţă am găsit hidroforul spart.

    Viorica: Am auzit, HDD-ul meu de 500Gb s-a dus, încă de prin septembrie, cu capul de beton şi s-a f. Finish, adică. Compu e ca nou după reinstalare Windows. Şi nici n-am pierdut date, ci doar vreo patru ore pt. Refacerea listei de programe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Saptamana nebunilor sau a nebuniilor? sorry pentru hidrofor; asa e, muuult mai nasol si mai costisitor :( Gella.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) ... amuzant... cam asa este cu windows-urile... cam de un an folosesc Linux ...mai precis o varianta de ubuntu Zorin OS 3.2 (Long Term Support ) http://zorin-os.com/free.html ... știu ca e greu ...am simțit-o pe pielea mea trecerea de la win la Linux ....dar acum nici nu mai știu ce antiviruși mai sunt pe piață... partițiile ext3 sau ext4 nu au nevoie de defragmentare ...foarte stabil si foarte rapid... interfața este asemănătoare (oarecum cu win 7) ... pentru backup.... culmea ironiei va recomand skydrive http://explore.live.com/skydrive... asta presupune sa va faceți un cont pe hotmail (dacă nu aveți deja) e gratis.... și folosind acel cont aveți 20GB liberi unde sa stocați ce doriți...dar atenție pozele stocate acolo pot fi vizualizate, descărcate....dar link-ul (de exemplu pentru blogspot :) ) nu funcționează.... au și o opțiune de sincron....evident pt cei cu win ... odată instalata ... în dosarul ales de pe ce partiție doriți ...este uploadat automat pe skydrive...dar numai în limita a 5gb care se scad din cei 20... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Valiotron Ic: Mulţumesc. Mă simt ca un elev dintr-a patra ascultînd buimac o prelegere de filosofia ştiinţei într-un amfiteatru la Oxford:)

    RăspundețiȘtergere