joi, mai 20, 2010

CHESTII CARE MĂ DAU PESTE CAP

O serie de lucruri pe care nu mi le explic mă lasă rece.
Fenomenul Tungus, extratereştii, calendarul Maya, buletinul meteo, gripele aviare şi cele porcine, sunt doar cîteva dintre ele.
Altele însă, îmi dau peste cap sistemul de valori pe care să zicem că mi l-am elaborat în decursul prea îndelungatei mele vieţi. Astea mă tulbură în aşa hal, încît nici să mai scriu aici nu sunt în stare. Cînd se întîmplă să le constat, îmi vine să fumez, să mă-mbăt, să mă droghez, să-mi sap o groapă, să mă ascund, să fug, să mă spînzur. Am insomnii cînd n-am coşmaruri, plec dracului de-acasă la trei dimineaţa sperînd să dau peste-un smardoi cu chef care să mă umple de sînge. Eventual, să-şi facă pomană să mă mierlească.
Vreţi exemple? Poftim exemple.

- PENIBILUL:
- Marea şi inutila demonstraţie contra curbelor de sacrificiu care ne pasc. De supărare, naţia sindicală a cîntat, a dansat ca pinguinii, a jucat teatru. În loc să spargă palatul Victoria. Ba am văzut şi un ţăran care agita două jamboane de porc semi-desozate şi trăgea după el o oaie insolată. Cică el voia să arate cum ne tratează guvernanţii ca pe-o turmă, în timp ce înfulecă din jambonul poporului. Mamă, ce m-am rîs!
- Cretinul de CEREBEL, chemat la Realitatea să-şi dea cu părerea bîlbîită despre aşa zisa reformă băsesciană.
- Patriciu, solicitînd să ia două-trei firme de stat pe un dolar ca să le facă rentabile prin geniul lui financiar şi să le restituie după cinci ani statului, fără să pretindă nici un beneficiu.

MUIA PE FAŢĂ:
- Guvernanţii care anunţă că taie de-a valma pensii, salarii, subvenţii şi prime, dar dă prime substanţiale angajaţilor proprii.
- Ruşii care l-au asasinat pe cameramanul care a filmat locul unde-a căzut avionul prezidenţial polonez. Vezi http://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM&feature=player_embedded.
- EON Gaz care mi-a trimis 4 luni la rînd facturi de cîte 800 de lei, dublu la cît am plătit anul trecut la acelaşi consum, în aceeaşi casă.
- OTP Bank care-mi măreşte rata la credit fără preaviz.
-
Lista cheltuielilor de-a dreptul porceşti ale parlamentarilor.
- Securiştii care se strică de rîs privindu-ne cum ne zbatem.
- Bogătanii idem ca mai sus.
- Băse, Boc, Udrea, Videanu şi toată liota, idem ca mai sus.
- Toţi puliticienii, indifer
ent de partid, idem ca mai sus.

IMBECILII:
- Care cred că România se va face bine în timpul vieţii noastre.
- Care au declarat ziua de Rusalii zi liberă.
- Care răspund la telefon în timp ce vorbesc cu mine.
- Care nu-şi pun centura, deşi e lege.
- Care fumează unde nu-i voie, deşi e lege.
- Care circulă cu tir-ul în weekend, deşi e lege.
- Care mă claxonează cînd semaforul e încă galben.
- Care se întrebă retoric în ce ţară trăim.

ALTE CĂCATURI:

- Naşpetele de la Capatos şi de la Mădălin Ionescu.
- Partizanatul făţiş al lui Tiberiu Lovin.
- Neutralitatea mea politică.
- Praful.
- Cei cinci muncitori care-l privesc pe cel de-al şaselea cum dă cu tîrnăcopul.
- Monedele de cinci bani. (Nu mai vorbesc de alea de 1 ban.)
- Ăia care-ncep fraza cu "deci".
- Femeile proaste.
- Bărbaţii proşti.
- Lehamitea naţiei.
- Noi.



7 comentarii:

  1. Da, le-ai cam dibuit pe toate; sau mai sunt? bai, cate poate indura omul, noi nici nu stim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate chestiile astea dau peste cap orice om normal, cu exceptia d-lui Hoara si alor lui!
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. - cozi la plate impozitelor, taxelor si alte dari;
    - nesimtirea functionarilor;
    - raportarea benzinei romanesti la pretul mondial (numai cand acesta creste)
    - angajarea/promovarea membrilor de familie
    - Green Energy ( fiul lui pinalty, fiul sefului sri nemtean si o secretara : doar 3 angajati...vand energia electrica produsa in spatele casei)
    - Marmosin - vinde marmura creata cu sudoarea fruntii lui videanu
    - eba , ridzy, udrina, funeriu, boc, baselu'

    RăspundețiȘtergere
  4. una din chestiile de pe lista m-a uns pe suflet. cineva trebuia s-o spuna

    RăspundețiȘtergere
  5. Idioti sunt cei care au declarat a doua zi de Rusalii libera, cu toate ca Rusaliile au o singura zi (care e mereu duminica), iar luni e de fapt Sfanta Treime.

    RăspundețiȘtergere
  6. Despre neutralitatea ta politica sa-i spui lui
    Mutu...

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo, dar lucid mai eşti de mă vezi pe mine înregimentat politic:)). E drept că sunt unul moderat de stînga, da de stînga aia care vrea binele boborului, nu de asta care vrea binele reprezentanţilor boborului.
    În niciun caz de dreapta asta, care ia de la săraci ca să le fie bine bogaţilor...

    RăspundețiȘtergere