luni, decembrie 25, 2023

IDILĂ DE JUVENTUTE

 

 

Te-am invitat să ne plimbăm în parc

Ca pe vremuri

Când erai invadatoarea nervului meu viu

zâmbeai fără milă uneltelor vechi iar eu

mă simțeam poet bolborosind

 rugăciuni desenate pe scoarța copacilor

cu mâna stângă în

momentul să ies din cartea pe care-o scriam

dacă din iubirea aceea nebună

se alegea praful și pulberea

 

Te-am invitat să ne plimbăm în parc

Ca pe vremuri

Să stăm spate-n spate pe iarbă

Și să ghicești numărul la care mă gândeam

Un joc riscant dar rezonanța comună

Care vibra între vertebrele noastre

Trebuia să-ți inspire răspunsul corect

Îți țineam călcâiele în pumni

Pielea ta umpluse parcul de iasomie

semn că e o măsură în toate

Și-atunci ai spus

UNU

pulsul circula prin arterele mele

peste viteza legală

inventând giumbușlucuri

dar

ce frig s-a făcut

 

eu

Mă gândisem la

doi

La noi doi

Atât de simplu

 

dacă n-ai fost tristă când am plecat

ce  rost avea să mai stau spate-n spate cu tine

în parcul orașului

ca pe vremuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu