miercuri, decembrie 20, 2023

CA ȘI CUM AȘ URA PRIETENILOR UN ADIO FERICIT

 

De ce să mă frământ

să scriu

dacă

găsesc versuri nemuritoare

sintetizate pe net

după ce mă ridic și fac primul pas

trăiesc fericit până la adânci bătrâneți

și tot nu știu ce-o să fie cu țara asta

perfectă pentru levant

unde dansez charleston oriental

în miros de praf de pușcă

pe sârmă ghimpată

nimic nu începe la ora fixată

devin virale

Toate lucrurile pe care  nu le-am putut avea

Sunt acum un zombie simpatic cu ochii la ceas

decis să termine poemul

până se face dimineață când umbra

paralizează-n lumină

Costumat emblematic în rachetă

lansată spre alfa centauri

Ca o bombă de ultimă generație

pe care s-a scris

Eu sunt cel care cântă un text inventat

pentru cei care vor să audă

Triumful dezastrului

 

Am tot mers și poate mai merg și azi

Spre

 toate locurile unde

n-am să ajung niciodată

sunt cel cu tupeu din videoclip

cel ce-și trage un glonte în tâmplă

și

 glontele ricoșează în cer

și dezintegrează coloana sonoră

în petale de măr pădureț

ca și cum ar fi vară

 

loviți-mă cu un baros

rupeți-mi simfonic carnea de pe oase

desprinde-ți-mă  de trup în clipa potrivită

          și stârpiți-mi numele

Din calendarul proscrișilor de doi bani

viețuitori Între pereții de cărți

mă voi ridica încă o dată

și încă o dată

și încă odată

2 comentarii: