duminică, octombrie 29, 2023

N-AM SĂ FIU UN BUNIC DE RAHAT

 

Nu-mi iau azi medicamentele de pe rețetă

n-au decât tahicardia aritmia artrita și cancerul

să-și facă de cap oboseala

clostridium să mă sufoce în plasa de siguranță

să-mi fie cald și frig laolaltă

și să mă cac pe mine ca un prunc nou-născut

 

sunt fericit fericit fericit

că te-am convins să-ți faci un cont  mic

să urci cu mine în raiul cuvintelor

lângă sfinții mei personali în echilibru

în frunte cu Dumnezeul amorezilor dificili

vei primi o dobândă cu semnificații pentru restul de viață:

simfonii confortabile de lux cu peisaje exotice

cum ne plac nouă capriciile în spațiul poetic

înălțător

grozav că ți-am frânt cerbicia Elastică de puber

 izvorul scârbei de arogantul sistem bancar

și te-am înduplecat să-ți deschizi acest cont de conversații

mic dar cochet

 

înconjurat de blistere și flacoane

până mă mut cu totul dincolo

n-am să fiu un bunic de rahat

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu