luni, aprilie 04, 2022

LITERA Z NU MĂ SPERIE


Nu mă alunga din curtea mea plină de mine antipersonal

artificii

unde mimez periculos existenţa

doar să apăs pe buton şi

dintre tufe detonează volume de versuri

în jerbe cu strălucitoare conştiinţe castrate

cu aromă de praf de puşcă serbând

Ziua în care-am primit premiul pentru

starea mea umorală


Citisem într-o poveste că serotonina dizolvă pudoarea

dar stopul cardiac ce urmează în scenariu

îmi interzice să iubesc fără un mic discount

la teama de ziua scadenţei

deja

Un nimeni în negru îmi face semne de bun venit

la viitorul big-bang


ce să mă fac dacă numai tu ştii că sunt o pasăre

cu zborul spart în fereastra

prin Care văd din ce în ce mai aproape frontiera

acolo voi scormoni după o nouă formă de dragoste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu