luni, martie 18, 2013

ADIO, FACEBOOK!


De azi, dezactivez contul de facebook. Am vrut s-o fac mai demult, dar azi am primit un impuls de la un articol al Laurei.http://www.farafiltru.net/de-ce-a-plecat-prozatorul-petru-cimpoesu-de-pe-facebook.html
Pierd prea mult timp căutând mesaje care să mă intereseze. Prea multe floricele, pisicuţe, copilaşi, îndemnuri la pace, linişte şi înţelepciune, prea multă dulcegărie şi laudă de sine. La un moment dat, am fost obligat să blochez mai bine de 100  de "prieteni", din cei peste 500, care mă agasau cu cereri stupide de jocuri, cu  imagini cu floricele, buziţe, pantofi, unghiuţe, sau cu bancuri răsuflate de-acu o mie de ani. Cu toate astea, constat, cu adâncă dezamăgire, că fauna celor ce n-au ce face cu creieraşul lor, se măreşte pe zi ce trece. Mă îngrozeşte şi mă scoate din sărite şi numărul tot mai mare de prostănaci  care nu-şi cunosc limba maternă. Într-un spaţiu public, fie el şi virtual, ar trebui interzise prezenţa şi discursurile celor care nu cunosc gramatica limbii române. Dar, din păcate, în democraţie, nu poţi pretinde aşa ceva.
Nu cred că sunt deşteptul lumii, dar am alte pretenţii de la cei cu care comunic.
Aşa că, din clipa asta, cine vrea să-mi transmită ceva care-mi poate schimba viaţa în bine, aducându-mi măcar o clipă de bunăstare spirituală, mă găseşte la valmanescu@yahoo.com sau la manescu12@gmail.com.
Şi, în compensaţie, voi încerca să fiu mai prezent ca până acum cu materiale pe varanus-varanus.blogspot.com şi pe http://www.val-manescu.ro/, pentru cei interesaţi să afle (la) ce mai gândesc şi (la) ce mai scriu.
Să nu aud pe nimeni plângând!
Adios, Facebook!

Un comentariu:

  1. subscriu 178.53%, dragul meu, fost-am parasit FB de mai bine de-o luna! e de bine, crede-ma...

    RăspundețiȘtergere