miercuri, iunie 29, 2011

MANU PROPRIA

Cînd am ieşit din studiou, m-a cuprins teama pentru ce-am zis în emisiune despre don Prezident şi petardele lui.
Da-n fond, am spus ceea ce ştie toată lumea: că ţara-i prost guvernată de conducătorii pe care şi i-a ales însuşi poporul locuitor al ţării. Nu? Numa c-am folosit nume proprii şi asta-i periculos, am văzut eu prin filme. Aşa că, m-am uitat sub maşină, unde dormea un cîine. M-am rugat să nu fi mîncat ceva trinitrotoluen. Dar, nu. A şters-o cînd m-am apropiat. M-aşteptam să facă bum cînd deschid portiera. Nimic. Linişte şi la contact. Suspect de linişte. Dar frînele le-ai verificat, tontule? - m-am certat eu pe mine mă. Apăs pedala şi maşina face stop la fix. Teoria conspiraţiei e depăşită în cazul meu. Pesemne, nu sunt un formator de opinie chiar atît de important. Mai bine.
Totuşi, reproduc un comentariu de pe groparul.ro, pe care, dacă l-aş fi aflat la timp, l-aş fi aruncat pe post şi numai era nevoie să arăt cu degetul p-ăl de suge sîngele naţiunii:
“- Maestre Brâncuşi, ce reprezintă Coloana Infinitului? Năzuinţa spre nemurire şi absolut a neamului?”
“- Nu, e poporul român, îl mai laşi un pic, îl strîngi de coaie, iar îl laşi, iar îl strîngi…”

Numai că, dacă nu-i niciun turc, rus, neamţ ori american prin preajmă să facă toate astea, poporul şi-o face singur. Votînd.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu