joi, iunie 16, 2011

CU DROGU-N MINE

Colecistomie laparoscopică. Încă o dată: co-le-cis-tec-to-mi-e la-pa-ros-co-pi-că. Încă nu v-aţi ascuns sub pătură? Dar de coledoc obturat, ce ziceţi?
Numa ce m-au anesteziat, m-au adormit şi mi-au dat patru găurele-n pîntec, fiecare pentru ceva: una pentru camera de luat veder, alta pentru bisturie, una de absorbţie şi una de drenaj. Au năvălit cu toate sculele în minele meu şi mi-au măcelărit fierea, plină cu mîl. Şi cu trei pietricele de cam 3 mm diametru. Au au au (asta pentru impresie!) au aspirat tot şi-au aruncat răutatea la canal. Au scos uneltele (sper) din mine, au cusut găurile cu cîte două copci şi m-au băgat la reanimare, cuplat la aparate de-alea care fac piuuuuuuuuuuuuuuuuuuu cînd mierleşte unu în filme prin spitalele americane. Dar la mine n-a făcut. Plus perfuzii la greu.
Asta s-a-ntîmplat alaltăieri şi ieri cu mine la Spitalul Sfînta Maria din Bucureşti.
Aseară încă nu-mi prea puteam coordona intenţiile cu gesturile, că drogurile mai aveau efect. Voiam s-o iau la stînga şi nimeream la dreapta. Nasol să nu-ţi răspundă la comenzi corpul tău pe care l-ai hrănit, l-ai spălat, l-ai îmbrăcat, l-ai dat la şcoală, etc.
Azi însă, zglobiu şi cu silueta de-acum doujde ani ( adică fără burtoiul care se dezvoltase într-un mod nesimţit), cu toate rezultatele excelente la analize, abia aştept să se facă mîine, să mă întind pe E 85 pînă la mijlocul Moldovei.

6 comentarii:

  1. ouu...felicitari...fierea a fost fetita sau baietel? :P
    ps. multa sanatate intru recuperarea 100%

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pt. curaj; laparoscopica, laparoscopica, da'tot te strange de spate cand auzi...ca tot operatie se cheama pana la coada; noh, bine ca a fost cu happy-end; si recuperare placuta! Tizu.

    RăspundețiȘtergere
  3. sanatate! m-a amuzat postarea, mi-am amintit de vremea cand am trecut si eu prin asta. sau, mai bine zis, prin colecistectomie laparoscopica (asa se cheama, de fapt). dar cu o "pietricica" de 2,5 cm. una si buna. si ceva nisip, sa stea pe moale. a trecut, a fost ok, ceea ce va doresc si dvs :). drum bun spre casa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fierea a fost femeie, cum altfel? A dracului muiere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonimi: Mersi de urări şi de corectură.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ...,, fierea, plină cu mîl. Şi cu trei pietricele de cam 3 mm "(copy-paste)...hmmmm,cam de juma' de casa!...nu stiu daca aceasta colecis...(na,nici copy-paste nu mai vrea )era cu filet pe stanga sau pe dreapta dar ramane cum am stabilit! SANATATE MAXIMA SI OBLIGATORIE!...ai grija ,,pustiule"! ...al' de la palat!

    RăspundețiȘtergere