marți, septembrie 14, 2010

OCHIŢI ŞI TRAGEŢI

M-au dezamăgit mult oamenii la care-am ţinut şi iubitele pe care le-am iubit. După ce am aderat la partidul comunist, (al cărui statut merită citit şi acum, că-i ca Biblia de corect), am fost la o singură şedinţă. Unde s-a nimerit că se întîmpla o nedreptate. Şi am fost singurul care a votat împotrivă ca un om să fie pedepsit pentru motivul că era mai deştept, mai competent decît şeful nostru. La şedinţe nu m-am mai dus. Deşi eram membru cu carnet, dar nu mai figuram pe convocator. Ca să nu le stric comuniştilor lăbăreala.
Apoi, în 89, m-am repezit la revoluţie. Ca să fiu dezamăgit încă o dată.
Ar trebui să-mi cer iertare, la fiul meu şi la toţi, pentru ce-a ieşit. Eu pe mine, mai greu să mă iert.
Am vrut, ca mulţi alţii, să schimb lumea. Să fac din ţara asta cel mai minunat loc de pe pămînt, animat de roată, deal, inimă. N-am putut. Nici ăia de i-am tot votat, n-au fost în stare.
Iubitele pe care le-am iubit sunt acum sunt nişte grase măritate cu alţii. Au copii care sunt emo, sau manelişti, ori cocălari sau piţi, după gen. Cu o singură excepţie. Nu spui care.
Nu-mi pare rău că m-au dezamăgit. Nu poţi să ai totul în viaţă.
Admit că, dacă eu am dat chix de multe ori, crezînd în oameni, am dezamăgit pe mulţi alţii.
Şi zic pardon.
Dar ca un şef de Românie pe care l-am votat, să gireze hăhăind distrugerea propriului său popor, aici nu mai am nici o scuză. Vinovat pe vecie.
Dulce ca mierea e glonţul patriei.
Ochiţi şi trageţi.



2 comentarii:

  1. Pai daca se trage in toti aia de l-am votat, ce mai ramane? nu-s de acord!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-ti fa procese de constiinta pentru atata lucru. Nu este baseanu nici primul si nici ultimul lobotomizat care te minte. Si ... ne ... minte. Cei mai multi dintre prietenii mei (si sunt cam toti eruditi) m-au facut sa ma simt la ultimele alegeri ca si cum eu m-am reincarnat in Ceausescu, sau Ceausescu in mine. Un astfel de regim politic, administrativ si social cum are tara noastra acum nu a avut niciodata si nu cred ca va avea prea curand. Si toate datorita faptului ca astia ne-au mintit de data asta altfel decat eram obisnuiti. Oricum traim oranduirea securista care "lucreaza" fara scrupule in foloase personale meschine(un jip, o pizda vedeta, un ciolan cu fasole, o plaja la turci, o poseta de firma etc.). Astia stau bine la manipulare si minciuna. Noi restul, suntem victime si carne de tun.

    RăspundețiȘtergere