luni, mai 20, 2019

TINERI SUNTEM ŞI NE IUBIM IRONIC



Doamne ce tineri suntem
Şi cum ne mai iubim prin mansarde Isonorizate
Ne iubim perfect nici nu ştim altceva
şi putem să ne urlăm dragostea
Până dincolo de bangul sonic
În toate poziţiile
Dragostea noastră crescută aiurea pe un peron provincial
ca un pom fără nume
Cu fructe în formă de tablă de şah
Pe care se află numai nebuni
Pe care nimeni nu-i ia în seamă

Cântă cât vrei dar nu mă mai strânge
În gândurile tale deşucheate
Că-s om bătrân şi mă doare
Praful cosmic pe care mi-l lasă
Plecările tale

Îmi activezi cu alte cuvinte
Sistemul emoţional

Să iubeşti regulamentar e gratuit
Dar tu pretinzi că ai în inimă un poet
Care te face să râzi
Şi asta costă nopţi fără somn şi ploi
De o sută de ani
De aceea n-am să te las să văruieşti
Cu tandreţe lavabilă
Camera mea în care te văd până şi pe fereastră

Eu dau garanţie pe viaţă
Iubirii mele de polistiren expandat
Şi asigur mentenanţă
La cerere

Un comentariu:

  1. Dragu' mosulu', esti ca vinul vechi - din ce in ce mai bun odata cu trecerea timpului! Placutu-mi-a mult, foarte frumos poem, desavirsit!

    RăspundețiȘtergere