duminică, ianuarie 23, 2011

MOTORUL CU ARDERE INTERNĂ





















Motorul meu cu ardere internă s-a supraturat pînă s-au înroşit pistoanele cînd, la provocarea unui cititor de la postarea cu actorii masculi, m-am apucat eu plin de avînt să fac şi un clasament al actriţelor adevărate. Alea care mi-au dat dulci fiori pe şira spinării, trăind pe ecran personaje suficient de credibile ca să mă facă să le iubesc. La bărbaţi, a fost simplu: zece vrei, iaca zece şi pa. La sexul femenin opus, treaba s-a complicat rău de tot. Păi, constat că-s douăzeci de muieri date dracului, nu neapărat în ordinea asta. Facem podiumul mai mare şi gata.
1. Meryl Streep
2. Jodie Foster
3. Nicole Kidman
4. Goldie Hawn
5. Barbara Streisand
6. Sophia Loren
7. Lisa Minelli
8. Sigourney Weaver
9. Jessica Lange
10. Julia Roberts
11. Ingrid Bergman
12. Catharine Hepburn
13. Marion Cotillard
14. Shirley Mac Laine
15. Jane Fonda
16. Isabella Rosselini
17. Simone Signoret
18. Gwyneth Paltrow
19. Sandra Bullock
20. Hilary Swank

Din păcate, prostul ăsta de blogger a făcut upload în ordine alfabetică. Dar, cum ele sunt unice, pot fi lesne identificate. Bagi clik pe image.
Crăp de ciudă că bătrîneţea urîţeşte femeile într-un hal fără de hal. E o nedreptate strigătoare la cer că bărbaţii mai arată a oameni şi la 70 - 80 de ani. Chiar dacă se scapă pe ei.

Un comentariu:

  1. Din vechea gasca cred ca trebuie amintita si Brigitte Bardot, a fost o avangardista la vremea ei si a marcat anii ' 60 binisor.

    RăspundețiȘtergere