joi, ianuarie 20, 2011

ARTIŞTI CARE TREC ECRANUL

Am avut o plăcută discuţie cu un tip de 17 ani - eminent aspirant la o carieră în cinematografie, cu un arsenal impresionant de informaţii din domeniu, cu o memorie prodigioasă şi, mai ales, cu o minte lucidă de analist critic şi de bun simţ. Se numeşte, reţineţi, Mădălin Hâncu şi e elev la Colegiul Naţional Alecsandri.

Respectînd criteriul valorii decelate din totul a ceea ce înseamnă film (mesaj, idee, interpretare, emoţie, etc.), am stabilit lista mea de artişti mari, în ordinea de mai jos.
1. Jack Nicholson 2. Robert De Niro 3. Anthony Hopkins 4. Al Pacino 5. Tom Hanks 6. Dustin Hoffman 7. Harrison Ford 8. Morgan Freeman 9. Edward Norton 10. Jean Reno.

Da, sigur, subiectiv.
Pentru că eu am mai impus o noimă: să treacă prin ecran pînă-n mine.













Ia să vă văd care din ei nu s-a băgat în voi.