joi, ianuarie 20, 2011

ARTIŞTI CARE TREC ECRANUL

Am avut o plăcută discuţie cu un tip de 17 ani - eminent aspirant la o carieră în cinematografie, cu un arsenal impresionant de informaţii din domeniu, cu o memorie prodigioasă şi, mai ales, cu o minte lucidă de analist critic şi de bun simţ. Se numeşte, reţineţi, Mădălin Hâncu şi e elev la Colegiul Naţional Alecsandri.

Respectînd criteriul valorii decelate din totul a ceea ce înseamnă film (mesaj, idee, interpretare, emoţie, etc.), am stabilit lista mea de artişti mari, în ordinea de mai jos.
1. Jack Nicholson 2. Robert De Niro 3. Anthony Hopkins 4. Al Pacino 5. Tom Hanks 6. Dustin Hoffman 7. Harrison Ford 8. Morgan Freeman 9. Edward Norton 10. Jean Reno.

Da, sigur, subiectiv.
Pentru că eu am mai impus o noimă: să treacă prin ecran pînă-n mine.













Ia să vă văd care din ei nu s-a băgat în voi.

9 comentarii:

  1. Pe Jean Reno l-as fi plasat mai in fata, ma rog, e optiunea mea; l-am revazut recent in Leon, e demential omul; in rest, cam astia sunt the best of the best, de acord cu tine. Tizu,

    RăspundețiȘtergere
  2. In locul lui Ford, Denzel Washington....

    RăspundețiȘtergere
  3. Respect! Traiasca cinematograful si acesti monstri sacri ce ne patrund sufletele.

    RăspundețiȘtergere
  4. As adauga, daca nu in top, macar la mentiuni, pe Kevin Spacey.
    In rest, chiar daca nu in ordinea asta, astia-s.
    Un top feminin?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe undeva pe acolo l-as pune si pe Sidney Poitier macar pentru rolul din "In arsita noptii".

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai, unul cu fete, please...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pun eu, de provocare: 1. Katharine Hepburn si Greta Garbo; 2. Jane Fonda; 3. Meryl Streep; 4. Shirley MacLaine; 5. Ingrid Bergman; 6. Julie Andrews; 7. Faye Dunaway; 8. Sophia Loren; 9. Judy Garland; 10. Diane Keaton si Glenn Close. Mentiuni: Susan Serendon, Goldie Hawn si Julia Roberts.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gerard Depardieu si Kevin Spacey merita si ei un loc in top. In rest e perfect.

    RăspundețiȘtergere