luni, martie 01, 2010

RĂSPUNS LA UN REPROŞ

Desi ti-am trimis o gramada de cacaturi si nu am primit nic de la tine,totusi, pentru ca esti prietenul meu am sa-ti spun o poveste care vreau sa ramana intre noi
Alaltaseara ma uitam pe net pe calculatorul baiatului meu si am dat de ceva care m-a facut sa nu-mi revin nici in aceasta clipa in care-ti scriu. Nu stiu daca trebuie sa ma intristez sau sa ma bucur ,mi-am dat seama atunci cat am gresit fata de el,m-am dat seama ca am baiat mare dar trist, si eu port o vina.
Tot l-am certat ca fumeaza, ca sta prea mult la calculator, ca nu-i rasponsabil s.a.m.d. si iata ca nu-i asa.
Nu mai lungesc vorba. Iata ce am descoperit: intra pe google si cauta "cuget de demon" si dupa aia vorbim .
Pa.

Dragul meu prieten,

Cred ca eu am o problema, si anume ca, daca primesc emailuri preluate pe replay si adresate la mai multi destinatari, nu le citesc, deoarece nu am timp. Primesc zeci de astfel de emailuri pe zi, de la diversi prieteni. Sigur, unele dintre ele sunt interesante, dar, oricum, nu voi putea sa aflu toate lucrurile interesante de pe lumea asta pina mor. Iar timpul prezent, din pacate, e mai pretios. Si tu stii bine asta.
Astazi insa, mi-ai provocat o revelatie, pomenind expresia "cuget de demon" . Am crezut ca iar e ceva interesant, dar nu intr-atit incit sa nu fie macar aminat.
Cu toate ca eram intr-o intrunire, am intrat pe google si am dat de un blog. E sumbru, pe negru. Nici nu poate fi altfel exprimarea unui adolescent de 17 ani, super inteligent si super talentat care tocmai descopera ca viata asta e un mare cacat. Nu spun acum chestii de complezenta. Il stiu pe baiatul tau decind abia mergea la clasa intiia. Mi s-a parut intotdeauna un copil bun, educat, cu mult bun simt. Asa a si ramas. In plus, a evoluat, citind si ascultind, si a dobindit cunostinte despre care tu, ocupat cum ai fost cu afacerile, n-ai habar. Cred ca ai avut si ai inca o contributie la desavirsirea lui ca personalitate. Dar, din ceea ce am citit pe blog, cred ca si mama lui a avut o mai mare influenta.
Nu trebuie sa fii foarte mirat ca fiul tau fumeaza, bea, sau fute. Aminteste-ti ca si tu iti doreai sa faci toate astea cind erai ca el.
Conflictul dintre generatii a existat decind e lumea. Nu s-a inventat acum. Adolescenta e cel mai minunat si mai imputit moment din existenta unui om. Esti prea mare ca sa fii mic si prea mic ca sa fii mare.
Important e ca omul asta care-a iesit din tine este un tip care gindeste, analizeaza si are capacitatea extraordinara de a se exprima. Coerent, sintetic, metaforic, exuberant. Radiaza inteligenta si sensibilitate. Mi se pare ca sunt martor la aparitia unei stele stralucitoare.
E bun. Mi-e teama ca e prea bun pentru vremurile astea. Stii cit de mult il apreciaza colegii si profesorii lui?
Fii fericit, prietene. Si incearca sa fii prieten cu o fiinta frageda si atenta la realitati pe care noi nu le vedem, mult mai sensibila decit ne putem noi inchipui.
Resemneaza-te. Nu-l mai poti controla. E un barbat care stie ca e destept si asteapta confirmarea lumii pentru talentul lui.

Nu pot decit sa te felicit ca ai un asemenea băiat. Nici nu conteaza ca tu, doctor, omul cult, energic, simpatic, tata iubitor, prietenos, nu-l prea cunosti pe fiul tau. El acum trece, plin de tristete, din stadiul de copil la stadiul de barbat. Asta e foarte dureros, daca ai uitat.
Te imbratisez. Salutari placute!
Ne vedem pe:
http://orionachedmourne.blogspot.com

PS - Scuzati lipsa diacriticelor. Mi-a mierlit microsoftu:)

3 comentarii:

  1. Valule, m-ai dat pe spate ... Fabulos băiet. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, trebuie sa fie fericit ca are un asemenea baiat! Copii din ziua de azi, avand la dispozitie aceste mijloace moderne de informare si documentare, sunt mult mai inteligenti si mai pregatiti deca eram noi, parintii lor, la varsta pe care o au ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...vis-a-vis de Nea Costache!...ma doare(oarecum) dar ma bucur NESPUS DE MULT(copy-paste),,sunt mult mai inteligenti si mai pregatiti decat eram noi, parintii lor, la varsta pe care o au ei."...unu' de la palat!

    RăspundețiȘtergere