marți, iulie 20, 2021

ROLLING STONES

Era o după-amiază ploioasă de iulie când ai intrat în camera mea unde nu se-auzeau şuvoaiele de apă gata să inunde curtea în ritmul nebun de la honky tonk woman să scufunde casa şi să mă ducă dracului până în Memphis la maximum de infinit în toate variantele de pe you tube te uitai la mine de după perdea îmi curgeau din ochi fără să vreau şiroaie de lacrimi mă priveai cu un sarcasm specific anului 2021 ce semăna cu zâmbetul securistului când răspundeam la întrebări că nu ştiu câte ţigări am fumat ascultând rolling stones deşi era interzis în viaţa unui popor sensibil ca al nostru cu limba scoasă chiar nu ştiam de ce-mi curg lacrimile atât de uman când auzeam în engleză bătăile inimii şi O necunoscută îmi punea pe umărul drept petale de trandafiri şi mă târa în mansarda ei şi apoi tu-mi spărgeai nasul şi inima cu un pumn cum spargi pepenii dacă n-ai un cuţit la îndemână îndemnându-mă la revoltă sper că scriu corect numele domnului jagger e dat naibii şi merită dar tu ai rămas lângă mine după atâţia ani şi încă te miri că plâng când aud honky tonk blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu