marți, aprilie 07, 2020

Eu Romania

8 comentarii:

  1. e mai frumoasa poezia citita de tine ... are viata ...bravo si mie mi-e dor de romania dar nu incerc sa o inteleg sau sa o judec , o iubesc si atat ..... Laud si initiativa de videoclip poetic , poate ne mai uitam si la cultura ... multumesc ca ai scris poezii noi si frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă aş şti cine eşti, poate ţi-aş mulţumi. Şi aş fi chiar mai bucuros...

      Ștergere
  2. Veronica Stanila: Un foarte frumos poem,de anvergură despre țara aceasta,care,treptat,a devenit "rana" noastră comună!E spiritul unui poet neliniștit,care așteaptă încrezător că această "," rană" numită România să se vindece, însă ea evoluează agonic spre ipostaze care contrastează total cu ceea ce ne-am fi așteptat să reprezinte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Clement Filimon: Minunat! Și autorul și poezia!

    RăspundețiȘtergere

  4. Vasile Popa: Felicitări pentru vorbele adevărate

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalin Hincu: Domnu’....parca ati intinerit ! Ori mi se pare...

    RăspundețiȘtergere
  6. Vasile Barbu: Profund ,cam profund pt mine ,mi-a plăcut genericul cu rondou venețian ,sper ca nu greșesc ,iar daca greșesc îmi cer ertare ,de fapt ce vreau să-ți spun :te apreciez ,punkt .

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina Petronela Autentic și tocant 👏👏👏da mult de gândit.. Dar atât.. De gândit.. Din păcate
    1

    Îmi place


    Viorel Costea: Lasă, dragu' moșulu", „țigara din urmă”, „țigara de adio” - mai ai o claie de trebi de făcut aici, in România noastră! Frumos!!!

    RăspundețiȘtergere