luni, iulie 09, 2012

Glumiţe cu români

Am tăcut două săptămîni. Ca baba cu mîna la gură, am tăcut. N-am putut vorbi aşteptînd minunea.
Şi ăştia, cică, minunea a venit: Curtea Constituţională i-a zis lu Crin să se mute la Cotroceni. Şi lu Băsescu să ridice ancora. Da io tot stau cu mîna la gură.
În ţara mea, bacu a fost o catastrofă, leul urcă, benzinica s-a scumpit, Merkel se bagă neutru între puliticienii noştri, canicula e călare pe noi, Răduleasca face vizite la DNA.
Catastrofe cotidiene, de-am ajuns să fumez două pachete de ţigări pe zi.
Aş zice că nici Crin nu-i ce ne trebuie, dar îmi rămîne speranţa.
Plagiatorii să-şi dea demisia de peste tot. Şi hoţii. Tot aia.

Un comentariu:

  1. Apoi, astea nu-s glumite...is de tot plansu', ce sa zic?...toate-s cu fundu-n sus si pe capul nostru; si vezi ca se scumpesc si tigarile, las-o mai moale cu fumatul...Gica.

    RăspundețiȘtergere