joi, martie 21, 2024

PROMISIUNE

 

ca dintr-o țară pustie am să plec din această iubire

fără să mă uit înapoi Cum plutește cenușa

de ce ai recicla excelența unui poet bătrân

ca pe o ființă de lut fără certificat de naștere

să obții un debutant Transpirat de emoție

care-și dorește o diplomă prăpădită

cu drept de Respirație a întunericului

Până să se obișnuiască ochii mei cu Întunericul meu

Cel mai lung întuneric

Ce luptă urmează

Mai aprigă decât a fost cea pe care mi-e greu s-o mai duc

Pentru cunoașterea acestei lumi comice

 

n-am să uit sub rădăcina ierbii n-am să uit

cum te zvârcoleai prin cearșafuri

cum îmi căutai gândul pe care

nici eu nu puteam desluși

vreo scânteie în spatele pupilelor

dacă mi-o mai fi fost foame sau sete sau frig

înainte să-mi risipesc celulele în cosmosul tău gingaș

ca pe niște cercetași în prima linie

 

dar până atunci

mai stau un pic pe-aici să văd cum

încolțește sămânța

de gazon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu