sâmbătă, iulie 07, 2018

STRUCTURI EROTICE


Sunt fumător înrăit de coajă crepusculară
fumul ei combate cancerul nostalgiei
viciul acesta are în mine rădăcini fără de moarte
(toţi credem în nemurire până vine clipa plecării
ce să fac sunt o plantă
un român al zilei de astăzi)

Dar înainte de ultimul vers
ultima votcă
ultimul suspin
ultima iubire
va veni momentul în care mă simt dator să declar:
fiinţa mea e o structură de celule ale naibii
de vii cu nuclee neastâmpărate mereu în mişcare
ca nişte acrobaţi brownieni în pantaloni scurţi
la trapez care trăiesc în mine fără aprobare
şi fără plasă de siguranţă

Pe dealurile înceţoşate de măgură
strălucesc ochii sălbăticiunilor
în singurătăţile pământului pe lună plină
şi un poet ascuns descoperă structurile erotice khayyam
în timp ce eu pe calea romanului simt cum paraziţii mei dragi
adolescenţi microscoscopici visând păcătos
câlcâie rotunde glezne eterice şi portocale de sâni
ochi languroşi şi plete vibrante
transmit neobosit vibraţii frenetice
în toată structura mea de Charlot
ce nu se lasă înfrânt

Trupul meu este aşadar un network erotic ce conectează
mici seminţe vii semnalând misterios lumii întregi
tot ce e mai bun în mine inclusiv candoarea
de a nu lovi cu capul în gură gura care înjură
fără iubire

De la răsărit la apus şi în nopţile fără de somn
erup nevăzute globule de lumini şi umbre de dragoste
fără măsură însă în doze egale
de nebunie şi tandreţe
de patimă şi disperare
la modul fantasmei din care-am ieşit cum nu trebuie

În echilibru emoţional
rezistent la iubiri fără întoarcere
şi greu de aruncat la pubela cosmică
sunt cu ochii pe diplay-ul ce numără secundele
ce-au mai rămas până la depresurizarea cabinei

Colcăind prin sinapse nevăzute
pulsul din aorta perfectă de lup la pradă de înger
se zbate în plasa erotică experimentând infinitul
aripă lângă aripă cu frumuseţile lumii


Colonia celor nestructuraţi erotic
se uită la mine compătimitor
ca la un biet cerşetor de cuvinte
dar
eu păşesc fumând asfinţitul
desculţ prin iarba planetei
în tricoul împletit din urzicile unei iubiri
promisă pentru lumea ce vine

mândru de structura erotică
a fiinţei mele






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu