luni, noiembrie 24, 2014

DOMNULE PREŞEDINTE ALES




Pe zi ce trece, îmi confirmaţi că alegerea mea nu a fost una perdantă şi pentru asta vă

 mulţumesc!

Aş fi bucuros dacă aţi lua în seamă propunerile mele pentru funcţia de consilier 

prezidenţial, în speţă, trei uriaşe personalităţi ale ştiinţei şi culturii române, care, deşi la 

vârste înaintate, au idei extrem de actuale, interesante şi pragmatice despre ce e de făcut

 pentru o Românie a lucrului bine făcut. Este vorba despre academicienii Solomon Marcus

, Alexandru Zub şi C.D. Zeletin. Citindu-le opera şi ascultându-i de multe ori, am fost 

surprins de clarviziunea şi de patriotismul lor, aşa cum, citindu-vă cartea Pas cu pas,

 am fost impresionat de modul lucid şi de felul în care vreţi să aplicaţi viziunea, misiunea şi 

valorile dumneavoastră din fotoliul de Preşedinte al meu şi al românilor. 

Pur şi simplu mi-aţi redat speranţa. Cum v-aş putea mulţumi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu