joi, ianuarie 04, 2024

SINGUR ÎN PRAF

 

 

Încă sunt Adevărat acum port pălărie

mai fumez mai scriu cuvinte concentrice în jurul lumii mai

scuip pe reguli mă mai gândesc la Tine

cu pastile

În dozele prescrise la ore fixe

potrivite de doctorii în Amor

pentru salvări postapocaliptice

cu extract natural de votcă

fără rețetă

 

 ginta umană trăiește la Prețuri reduse

vivat crescat floreat emisiei în high definition

dar numai eu am curajul să

port pălărie Portocalie perfectă în

lupta pentru ziua de mâine

erou care nu poate fi oricine

 

pot pierde totul dar

Nici

vântul

 impetuos ca o rugăciune de dragoste

nu-mi poate lua numele

 

ce-ai zice de-un sushi din inima mea incoloră

cu rachiu de Orez

să ți se facă ochii din nou mici

și-ai dracului

de kamiKaze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu